Nem működik a levelezés
1.) Számítógépen (outlook, thunderbird stb)
2.) Webes felületen
1.) Számítógépen (outlook, thunderbird stb)
Amennyiben a számítógépéről nem megy a levelezés az alábbiakat javasolt ellenőrízni, megtenni:
1.) A levelező klienset (outlook vagy thunderbird stb) érdemes újraindítani, esetleg a teljes számító gépet.
2.) Megnézni, hogy esetleg nem a SPAM/VÍRUS szűrője akadályozza a levelek beérkezését. (ha kikapcsolja egy percre kiderül)
3.) Biztosan jól van beállítva a beérkező levelek és kimenő levelek kiszolgálója, a jelszó és felhasználónév?
4.) Ha megnézi webes felületen (domainneve.hu/webmail vagy amit a hozzáféréseknél megadtunk) a levelezését és ott jól működik, akkor szinte biztos, hogy az Ön gépén lévő programban van a hiba. 99 % -ban ilyen gond áll fent, így javasolt esetleg újra beállítani mindent a gépén.
2.) Webes felületen
1.) Biztosan jó a jelszó és felhasználónév?
2.) Kérjük probléma esetén küldje el a hibajelzést számunkra.

